måndag 6 augusti 2007

Va fan har hänt med din blogg?

...Krille frågade det idag.
Jag har mått skit, och varit mer egocentrerad än vanligt och insett att jag har så många mörka sidor som jag inte kan lyfta upp i ljuset, hur mycket öppen process jag än vill ha. Så jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva, för ärlig har jag inte kunnat vara. Men mitt mörker har handlat om många saker. Om jobb, om privatliv, om att molekylerna i hippofysen inte varit sams med varandra. Om att elektronerna utanför atomerna inte legat åt samma håll.

Men nu.

Nu har jag semester.

På torsdag åker jag till Gbg. Och i de närmaste 7 dagarna har jag inga krav eller nån annan skit . Jag har ingen jag behöver ta hänsyn till. Jag har köpt Johannesört och en hela renat som jag blandat med Johannesörten. Och på måndag kommer världens bästa Annika tillbaks. Och världens bästa Anders. Och världens bästa Ulph.

Och redan har molekylerna blivit sams. Redan har elektronerna vänt sig lite åt samma håll. Och snart ska jag åka och kolla på ett par vackra idioter som badar.

Inga kommentarer: