onsdag 19 december 2007

Hjälp!

Jag brukar inte, och ska inte göra så här.

Men.

Om du är i Stockholm på fredag och vill komma som publik till vår Nyårsrevy som vi sätter upp i direktsändning i P4 mellan klockan 13-15 så säg till mig!
Vi har inte kunnat promota det i radion, för då skulle det komma alldeles för många. Och kanske alldeles för konstiga.

För första gången tänkte vi bjuda in några sköna typer som publik till vårt program, och just på fredag så kommer jag att spela och sjunga en jävla massa låtar. Det kommer att låta bättre än vårt märkliga luciatåg.

Och det kommer inte att vara 4 timmar långt.

Om någon vill komma dit, så skriv till mig på fritz.fredrik.olsson@gmail.com. Att ta sig in i Radiohuset är nämligen som att försöka ta sig in i Pentagon. Så jag måste föra in eventuella besökare i besökskatalogen.

Kom! Platserna är rätt begränsade, max 20 personer får plats.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.