lördag 15 december 2007

Onani

Dagens mess, alla kategorier:

"Fick just ett mess på qx från en 17-årig bög. Han hade sett luciavideon och undrade om du var singel, och gay :)"


Jag har länge försökt lansera begreppet självonani, eller självrunk. I en första anblick kan det ju låta som en tautologi, men det är inte riktigt den explicita handlingen jag är ute efter, utan snarare innehållet...eller vad man ska skriva.

När man runkar i vanliga fall gör man det till (den inre) bilden av någon/ något annat. Men ett självrunk...ja då runkar man helt enkelt till sig själv. Till sin egen förträfflighet - sin kropp, sitt intellekt, bekräftelse man får o.s.v.

Jag skulle med bestämdhet hävda att det är precis vad jag själv gör just nu. Självrunkar.

Och så ska jag på fest. Och sen en fest till, för att sluta allt på en fest som WESC anordnar i Frihamnen.
Mohahaha. Det kommer att bli farligt där ute i den pulserande storstadsnatten.

1 kommentar:

B sa...

brad pitt säger ju något om det där i fight club, typ "self improvement is masturbation, but self destruction on the other hand...blabla osv"