måndag 15 oktober 2007

Ajö

Kära vänner!

Jag kommer att fortsätta försöka krossa konventioner. Men inte på den här platsen, inte på det här sättet.
Jag tycker inte att det är en särskilt bra blogg längre, och jag vet inte vad jag ska göra för att lyfta mig.
Det är tråkigt, mörkt och kanske lite för dystert, och så ska en kamp inte föras. Jag hoppas att nån vill ta över stafettpinnen.

Tack för att ni har läst mig, tack för era kommentarer, tack för er tid.

För mer privat korrespondens nås jag på fritz.fredrik.olsson@gmail.com

Hej då, för den här gången. Vi ses säkert.
Er ödmjuke

Fredrik Olsson.

8 kommentarer:

B sa...

gudarna måste hata den som är sist med att upptäcka allt bra. det här är nog femtielfte gången en bloggare som jag just börjat gilla lägger ner. hoppas att jag inte bär på någon förbannelse.

synd, i vilket fall som helst. tycker inte alls att det här är en o-bra blogg. och det är synd att folk tror att de måste leva upp till "sig själva" hela tiden.

Anonym sa...

Åh vad tråkigt dårå, jag som tycker om din blogg jättemycket. Hoppas att du återkommer nån gång snart. Ha det bra, hälsningar Helvetet

ikka sa...

meh. jag hade ju just hittat hit. typiskt typiskt typiskt.
menokejdå. hoppas du hittar nåt forum du trivs bättre i. (är det facebook må du halstras i fiskleverolja)

Myror och mjölk sa...

tråkigt! synd! du hade fortfarande den bästa bloggen när du slutade (i går). hoppas du skriver mycket annat någon annanstans.

Anonym sa...

Jag vet att du fortfarande läser kommentarerna. Därför tackar jag dig här för orden.

Vi hörs och störs!

Great Leap sa...

Jag lär väl påpeka detta muntligt, men för protokollet: Dåligt beslut. Det är tråkigare på internet nu.

Anonym sa...

Internetet blev genast fattigare, tråkigare och helt klart färglöst nu..

Ps. Du lyste upp min dag både i det klara och det mörka. Tack!

/// L

Anonym sa...

De bästa försvinner tillslut, tråkigt nog. Vem ska man läsa nu?