lördag 15 mars 2008

Melodifestival, förstår jag!?

Ikväll har jag förstått att det är final i Melodifestival 2008.

Först fick jag ett mess:
"ett smärre dilemma har dykt upp. jag, linda och veronica ser på melodifestivalen o kan inte enas om i vilket land Belgrad ligger i".

Jag svarade Serbien. Och att - om jag inte minns helt fel - det betyder den vita staden.

Sen fick jag ett samtal! från en gammal kollega som skulle presentera poängen (fråga mig inte, jag vet inte). Hon skulle presentera poängen från en liten svensk stad och bad mig komma med en massa info om staden i fråga.

Hallå!? Är jag Nationalencyklopedin?
Och hur hamnade jag i ett så illaluktande träsk att jag hjälper till att göra Melodifestivalen bättre?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

jolly jumper sa...

hahaha!klockrent.

B sa...

kom tillbaka?

B sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.